goutena.lt

Šiemet daug žmonių trispalvę vėliavą kels pirmą kartą

Lietuvos valstybės vėliavą privaloma iškelti prievalstybėsir savivaldybių institucijų bei įstaigų, įmonių ir organizacijų, nesvarbu, kokia jų nuosavybės forma, taip pat prie gyvenamųjų namų valstybinių švenčių dienomis: Vasario 16-ąją, Kovo 11-ąją ir Liepos 6-ąją.

Tačiau ne tik kelis kartus išaugusi trispalvių paklausa, bet ir tai, kad intensyviai perkami vėliavų stiebai ir jų laikikliai, rodo, jog didelė dalis žmonių valstybės simbolį – trispalvę, kels pirmą kartą.

„Artėjant šimtosioms Vasario 16-osios metinėms, trispalvių vėliavų pardavimai dar labiau šoktelėjo – per pora vasario savaičių jų nupirkta beveik tiek pat, kiek per visą sausį, o palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pardavimai šoktelėjo aštuonis kartus, – sako rinkodaros specialistė Giedrė Vilkė ir priduria, kad iš tiekėjų nuolat gauna vėliavų ir jų stiebų bei laikiklių papildymus, tačiau šie išperkami akimirksniu, – štai nauja dviejų šimtų trispalvių siunta buvo išpirkta per kelias valandas.“

Lietuvoje tuo pačiu metu išaugo ne tik vėliavų, bet ir jų kotų bei laikiklių paklausa. Anot G. Vilkės, nuo sausio pradžios iki šiandien nupirkta beveik trigubai daugiau vėliavų kotų ir laikiklių nei per visus 2017 metus. Dažniausiai pirkėjai formuodami pirkinių krepšelį, įsigyja visą komplektą – vėliavą, kotą ir laikiklį.

Ruošiantis šimtmečio minėjimui pirkėjus domina ir kita tautinė atributika: „Silikoninių apyrankių per sausį ir kelias vasario dienas nupirkta beveik 10 kartų daugiau nei per visus 2017 metus – beveik pusantro tūkstančio. Paklausios ir suvenyrinės vėliavėlės, ypač popierinės, kurių nupirkta 6 kartus daugiau, o medžiaginių – 4 kartus daugiau nei per visus pernai metus. Automobilinių vėliavėlių paklausa per pusantro šių metų mėnesio dvigubai viršijo visus 2017 metų pardavimus“, – sako G. Vilkė

Atsiliepimai ir komentarai

Parašyti atsiliepimą
Parašyti komentarą

Prašome rašyti konstruktyvų, pagrįstą ir informatyvų tekstą tik iš savo patirties.

Neleidžiama: necenzūrinių žodžių, grasinimų ar įžeidimų naudojimas; tiesioginis palyginimas su kitomis konkuruojančiomis bendrovėmis; nuorodų į trečiųjų šalių interneto šaltinius; reklama ir savireklama, bendrovės veiklos ataskaitos.

Įveskite el. paštą:
Jūsų paštas nebus matomas svetainėje
arba Užsiregistruokite , kad parašytumėte atsiliepimą
Atsiliepimas:
Įkelti nuotrauką:
Pasirinkti